Livrare și plată
Pelican livrează apă în orice localitate din Republica Moldova.
Programul variază în funcție de oraș (vezi mai jos)
Clienții din Chișinău (persoane fizice) primesc un SMS în ziua livrării cu ora estimativă la care va sosi curierul.
Luni:
08:00–13:00 sau 13:00 – 17:00
Rută de seară: 17:00 – 19:00
Marţi:
08:00–13:00 sau 13:00 – 17:00
Miercuri:
08:00–13:00 sau 13:00 – 17:00
Joi:
08:00–13:00 sau 13:00 – 17:00
Rută de seară: 17:00 – 19:00
Vineri:
08:00–13:00 sau 13:00 – 17:00
Sâmbătă:
08:00–12:00 sau 11:00 – 14:00
Duminică: zi liberă
În zilele lucrătoare – livrare pe parcursul zilei
Intervale de seară – marți și joi
Sâmbăta – până la prânz
Luni:
08:00–15:00
Marţi:
08:00–15:00
Rută de seară: 16:00 – 18:00
Miercuri:
08:00–15:00
Joi:
08:00–15:00
Rută de seară: 16:00 – 18:00
Vineri:
08:00–15:00
Sâmbătă:
08:00 – 13:00
Duminică: zi liberă
În alte localități, livrarea se efectuează o dată pe săptămână, conform programului stabilit.
Programul poate fi consultat la numărul 14200 sau este afișat pe site, înainte de finalizarea comenzii.
Comenzile pot fi plasate
Telefonic la 14200:
• Luni – Vineri: 08:00 – 17:00
• Sâmbătă: 08:00 – 12:00
Online:
Disponibil non-stop, pe site-ul nostru
După plasarea comenzii online, veți primi o confirmare prin e-mail. În decurs de o oră sau la începutul următoarei zile lucrătoare, comanda Dvs. va fi procesată de un operator și veți primi un SMS de confirmare.
Pentru a modifica comanda, alege un alt interval de livrare sau a anula comanda, este necesar să contactați operatorul la numărul: 14200
– numerar la livrare;
– cu cardul bancar la livrare (prin terminal POS);
– online pe site (Visa, MasterCard, ApplePay)
Pentru persoane juridice: prin transfer bancar sau numerar, conform contractului.
Livrare pentru comenzi de 2 sau mai multe butelii gratuită
Costuri de livrare pentru comenzi sub 300 lei (care includ mai puțin de 2 sticle) 30 lei
Buteliile de 19 litri sunt proprietatea companiei Pelican.
La livrare, se percepe un depozit de 110 lei pentru fiecare butelie.
Depozitul poate fi returnat dacă:
– butelia este de la brandul OM, Nordica sau Familia Fericită;
– se returnează același număr de butelii pentru care a fost plătit depozitul;
– buteliile sunt curate, întregi, fără mirosuri, și nu au fost utilizate pentru alte lichide sau produse.
Pentru a returna buteliile, și a primi rambursarea garanției contactați operatorul la 14200.
Pentru returnarea produselor sau rambursarea banilor, contactați call center-ul la 14200. Operatorul vă va oferi toate detaliile necesare.
Dacă doriți să anulați o comandă achitată online, trebuie să anunțați acest lucru în termen de 12 ore de la efectuarea plății.
Rambursarea se face prin aceeași metodă de plată, în cel mult 5 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii.